انجمن پلاستیک ترکیه PAGEV

انجمن پلاستیک ترکیه PAGEV

PAGEV چیست؟ PAGEV یکی از سازمان های غیردولتی پیشرو در ترکیه بوده که متشکل از بیشتر از 600 متولی و1750 شرکت مرتبط می باشد و بیش از 88 درصد از زنجیره ارزش پلاستیک در ترکیه را تشکیل می دهند. انجمن پلاستیک ترکیه با ایجاد نوآوری، ایجاد کیفیت زندگی برای شهروندان و تسهیل بهره وری منابع […]

انجمن صنعت پلاستیک pagev
PAGEV چیست؟ PAGEV یکی از سازمان های غیردولتی پیشرو در ترکیه بوده که متشکل از بیشتر از 600 متولی و1750 شرکت مرتبط می باشد و بیش از 88 درصد از زنجیره ارزش پلاستیک در ترکیه را تشکیل می دهند. انجمن پلاستیک ترکیه با ایجاد نوآوری، ایجاد کیفیت زندگی برای شهروندان و تسهیل بهره وری منابع و حفاظت از آب و هوا، کمک قابل توجهی به رفاه در ترکیه می کند. در PAGEV بیش از 250 هزار نفر در حدود 14000 شرکت (عمدتاً شرکت های کوچک و متوسط در بخش پلاستیک) مشغول به کار هستند و گردش مالی بیش از 34 میلیارد دلار در سال ایجاد می کنند. زنجیره ارزش ارائه شده توسط PAGEV  شامل تولیدکنندگان پلیمر، تولیدکنندگان محصولات، سازندگان تجهیزات و شرکت های ریخته گری است. PAGEV بعلاوه صاحب یکی از 3 شرکت بزرگ مسئول در ترکیه در زمینه برنامه ریزی بازیافت ها است.PAGEV  هر سال نمایشگاه (پلاستیوروآسیا) Plasteuroasia را که یکی از بزرگترین نمایشگاه های پلاستیکی در جهان می باشد برگزار می کند. PAGEV عضو فعال تبدیل کنندگان پلاستیک اروپا، انجمن اروپایی تولیدکنندگان پلاستیک (PlasticsEurope)، شورای مدیران انجمن‌های بین‌المللی پلاستیک (CIPAD) و بنیاد اقیانوس‌های بدون زباله (WFO) است. انجمن‌ها و نهادهای مردم‌نهاد سال‌هاست به عنوان بازوی مهم در برگزاری رویدادهای بزرگ در بسیاری از کشورها جای خود را پیدا کرده‌اند، دولت‌ها به خصوص در کشورهای توسعه‌یافته به این نتیجه رسیده‌اند که انجمن‌های تخصصی به دلیل داشتن اشراف و آگاهی بیشتر از مسائل و نیازهای روز حوزه تخصصی خود بهتر از هر نهاد دیگری می‌توانند رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های تخصصی را هدایت و برنامه‌ریزی‌ کنند،  یکی از نمونه‌های موفق از حضور انجمن‌ها در رویدادهای بزرگ، برگزاری نمایشگاه پلاست اوراسیاست، نمایشگاهی تخصصی که هر ساله از سوی انجمن پلاستیک ترکیه در این کشور برگزار شده و میزبان فعالان صنعت پلیمر و پلاستیک از سراسر دنیاست.  

نمایشگاه بین المللی اوراسیا

PlastEurasia استانبول، بزرگترین نمایشگاه بین المللی سالانه صنعت پلاستیک در ترکیه و اوراسیا و دومین رویداد بزرگ در نوع خود در جهان، با مشارکت نمایشگاه هایPAGEV  و TÜYAP برگزار می شود. این رویداد شاخص کل صنعت پلاستیک را گرد هم می آورد و آخرین پیشرفت ها و فناوری های این صنعت را به نمایش می گذارد. درواقع، این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است.

انجمن صنعت پلاستیک pagev

رویداد دیگری که جایگاه قابل توجهی در بین نمایشگاه های تجاری منطقه ای دارد، با مشارکت TÜYAP، PAGEV، انجمن تولیدکنندگان بسته بندی و انجمن صنعت پلاستیک دریای اژه سازماندهی شده است.   PAGEV AKADEMİ آموزش های فنی ارائه شده توسط کارشناسان موضوع را برای دستیابی به کارایی فرآیند، کاهش هزینه ها و ارائه راه حل های مناسب برای مشکلات ارائه می دهد. کنگره‌های صنعت پلاستیک ترکیه و کنگره‌های بین‌المللی فناوری‌های بسته‌بندی پلاستیکی که هر ساله برگزار می‌کنند، متخصصان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران این صنعت را گرد هم می‌آورند تا صنعت پلاستیک ترکیه را در سراسر جهان ارتقا دهند. یووز اروغلو، رییس انجمن پلاستیک ترکیه در گفت و گو با انجمن ملی صنایع پلیمر ایران درباره نمایشگاه پلاست اوراسیا و اهدافی که این نمایشگاه برای امسال دنبال می‌کند گفت: نمایشگاه پلاست اوراسیا دومین نمایشگاه بزرگ دنیا در زمینه صنایع پلاستک و پلیمر است اما ما در کشور ترکیه به این نمایشگاه فراتر از حوزه اوراسیا نگاه می‌کنیم و هدف ما این است که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان را برگزاری می‌کنیم.  
  • دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می گردد. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد.
  • سازمان زیرمجموعه آن هاPAGÇEV از ژانویه 2014 از صنعت بازیافت حمایت کرده است. PAGÇEV، نهاد اقتصادی بازیافت PAGEV، یک موسسه مجاز وزارت محیط زیست و برنامه ریزی شهری برای تفکیک ضایعات بسته بندی در مبدا به منظور بهبود عملکرد بازیافت است.
  • PAGÇEV الزامات بازیافت و مستندسازی مشاغلی را که محصولات بسته بندی شده را در ترکیه به بازار عرضه می کنند، بر عهده می گیرد و با تسهیلات شهرداری همکاری می کند تا امکان تفکیک و بازیافت ضایعات بسته بندی در مبدا را فراهم کند. این سازمان همچنین کمپین های آموزشی و آگاهی بخشی در مورد ضایعات بسته بندی و بازیافت انجام می دهد، فعالیت های بازیافت را تشویق می کند و اطلاعیه های خدمات عمومی را تهیه می کند.
 

PAGEV  چگونه کمک های مثبت خود در حوزه پلاستیک ترویج می دهد؟

  • برجسته کردن خواص مفید مواد و کمک های مثبت آن به جامعه در طول چرخه زندگی آن؛
  • ارائه اطلاعات آموزشی به جامعه برای کمک به افزایش آگاهی و اصلاح باورهای غلط.
  • برقراری ارتباط با موسسات اروپایی و ملی در موضوعات سیاستی برای ایمن سازی تصمیمات مبتنی بر اطلاعات دقیق؛
  • مشارکت پلاستیک در توسعه پایدار، نوآوری و کیفیت زندگی؛
  • شروع مطالعات عمیق و به اشتراک گذاری تجربیات.
 

چرا باید در نمایشگاه پلاست اوراسیا استانبول شرکت کرد؟

  • جدیدترین فناوری ها را کشف کنید: نوآور باشید و از آزمایش محصولات و خدمات جدید بهره ببرید.
  • مزایای به روز ماندن: آگاهی از برند و تصویر برند خود را تقویت کنید.
  • جلسات حضوری: گروه هدف مناسبی را بیابید تا شانس خود را برای داشتن بینش و ذهن در زمان مناسب با مشتریان دیدگاه خود افزایش دهید.
  • توسعه استراتژی کسب و کار جدید: برای تجزیه و تحلیل بخش با مقایسه ویژگی ها و قیمت محصولات.
 

چرا باید از نمایشگاه اوراسیا استانبول بازدید کرد؟

  • برای دیدن محصولات جدید و آخرین تکنولوژی ها
  • برای تجزیه و تحلیل بخش با مقایسه ویژگی ها و قیمت محصولات
  • برای افزایش سبد مشتریان ایجاد تماس های تجاری داخلی و بین المللی جدید
  • برای اینکه شانس شناسایی رقبای خود را داشته باشید
   
موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
موضوعات مرتبطی برای نمایش وجود ندارد
}
نظر خود را ارسال کنید