17 هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

17 هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، « احمد یاوری» مدیر عامل شرکت ساعی پلیمر دانش که نخستین دوره حضور خود به عنوان غرفه گذار در این نمایشگاه را تجربه می کند، گفت: هدف از حضور در این رویداد، معرفی شرکت به همکاران و همچنین آشنایی با سایر همکاران است. وی درباره فعالیت های شرکت […]

نمایشگاه ایران پلاست
  • به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، « احمد یاوری» مدیر عامل شرکت ساعی پلیمر دانش که نخستین دوره حضور خود به عنوان غرفه گذار در این نمایشگاه را تجربه می کند، گفت: هدف از حضور در این رویداد، معرفی شرکت به همکاران و همچنین آشنایی با سایر همکاران است.
  • وی درباره فعالیت های شرکت ساعی پلیمر دانش توضیح داد: ما تولیدکننده مستربچ ها و کامپاندهای پیشرفته پلیمری هستیم که با توجه به پتانسیل فنی و علمی بالا، می توانیم مسائل لاینحل صنایع پایین دستی پتروشیمی را حل کنیم و تا کنون در این زمینه اقداماتی هم انجام شده است. کامپاندهای تولیدی ما دارای ارزش افزوده بالایی بوده و دارای تکنولوژی خاصی است.
  • وی با تاکید بر ضرورت معرفی بیشتر ایران پلاست به شرکت های خارجی، گفت: در نمایشگاه های مرتبط زیادی در خارج از کشور حضور داشته ایم و بر این باورم که نمایشگاه ایران پلاست دارای پتانسیل بسیار بالایی بوده که باید روی آن فعالیت بیشتری انجام شود.
  • به گفته مدیر عامل شرکت ساعی پلیمر دانش حدود نیمی از محصولات این شرکت به کشورهایی مانند ارمنستان، عراق و افغانستان صادر می شود و ارتباطات خوبی هم با کشورهای روسیه، ترکیه و آذربایجان وجود دارد.
  • یاوری برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه پیشنهاد داد تا شرکت های بزرگ بیشتری در این رویداد حضور یابند. وی در همین ارتباط گفت: برخلاف نمایشگاه های پلاست دنیا، محصولات نهایی پلیمری، حضور بالایی در این نمایشگاه دارند که به باور من جای این محصولات در نمایشگاه ایران پلاست نیست.
   

هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست تهران ۱۴۰۲، در تاریخ ۲۶ الی ۲۹ شهریور در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

   

ازنو در هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست، سالن میلاد، طبقه دوم (31B)، در غرفه گروه صنعتی طب پلاستیک میزبان شما خواهد بود.

ایران پلاست

منبع: iranpalst.ir  
موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
موضوعات مرتبطی برای نمایش وجود ندارد

مقالات مرتبط

۰۳ مهر ماه ۱۴۰۲
گفت و گو رادیو اقتصاد با مهندس بارانی؛ مدیر کارخانه ازنو؛ کار ما ادامه دادن چرخه بازیافت است.

۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۲
گفت و گو با دکتر امیرحسین یزدان بخش، مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی طب پلاستیک: در ایران پلاست با شعار آینده از امروز آغاز می شود حاضر هستیم/ هدف گذاری صادرات 10 میلیون دلاری

۲۴ دی ماه ۱۴۰۱
چهارمین نمایشگاه مدیریت پسماند

در ایران روزانه 50 میلیون کیلوگرم زباله تولید می شود. تنها 5% از زباله تولید شده در ایران بازیافت می گردد. قابلیت سالیانه 500 میلیون دلار در آمد از محل بازیافت زباله در ایران وجود دارد. با نگاهی به آمارهای اشاره شده در میابیم ایران فرصتی مناسب جهت ارائه خدمات و تجهیزات مربوط به مدیریت پسماند و بازیافت زباله برای شرکت های خارجی و تولید کنندگان داخلی می باشد. این مهم با حضور شرکت ها در نمایشگاه IWEX تسهیل گردیده و برگزاری کنفرانس ها و جلسات B2B بستر مناسبی جهت ملاقات بین تجار و تبادل افکار به وجود می آورد.

۲۳ دی ماه ۱۴۰۱
گوگل می‌گوید تا سال 2022 تمام محصولات خود را از مواد بازیافتی خواهد ساخت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

}
نظر خود را ارسال کنید