گفت و گو با دکتر امیرحسین یزدان بخش، مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی طب پلاستیک: در ایران پلاست با شعار آینده از امروز آغاز می شود حاضر هستیم/ هدف گذاری صادرات 10 میلیون دلاری

گفت و گو با دکتر امیرحسین یزدان بخش، مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی طب پلاستیک: در ایران پلاست با شعار آینده از امروز آغاز می شود حاضر هستیم/ هدف گذاری صادرات 10 میلیون دلاری

دکتر یزدان بخش مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی طب پلاستیک در گفت و گو با خبرنگار ایران پلیمر گفت: این گروه از سال 1377 فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده و در دوران فعالیت خود به عنوان تولیدکننده نمونه کشوری و صادرکننده نمونه استانی شناخته شده است. گروه صنعتی طب پلاستیک متشکل از 12 […]

طب پلاستیک

دکتر یزدان بخش مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی طب پلاستیک در گفت و گو با خبرنگار ایران پلیمر گفت: این گروه از سال 1377 فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده و در دوران فعالیت خود به عنوان تولیدکننده نمونه کشوری و صادرکننده نمونه استانی شناخته شده است. گروه صنعتی طب پلاستیک متشکل از 12 شرکت زیرمجموعه است که شرکت های دانش بنیان ویرابسپار و ویراتک خدمات فناورانه و نوآورانه طراحی کامپاندهای مهندسی و طراحی و ساخت قالب را با اولویت رفع نیاز گروه صنعتی خود ارائه می دهند.

    یزدان بخش طب پلاستیک دارای سه سایت تولیدی در ایران (شاهرود)، ترکیه و عمان بوده و بالغ بر 150 محصول متنوع از جمله ظروف یک بار مصرف، محصولات کاتلری، محصولات خانه و آشپزخانه و محصولات مادر و کودک را به بازار عرضه می کند.  
  • گروه صنعتی طب پلاستیک دارای ماشین آلات تزریق پلاستیک با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، خطوط اکسترودر ورق ساز و کامپاندر، دستگاه ترموفرمینگ، دستگاه تزریقی بادی (IBM)  و تجهیزات ویژه تزریق مواد ترموست می باشد.
   وی در ادامه افزود: گروه صنعتی طب پلاستیک در نمایشگاه ایران پلاست شهریور امسال با رویکردی متفاوت و با شعار (آینده از امروز آغاز می شود) حاضر است و از برخی محصولات فناورانه زیست پایه خود که مبتنی بر تحقیق و توسعه هستند رونمایی خواهد کرد. همچنین در غرفه این گروه صنعتی، جایگاهی به مدرسه کسب و کار طب (Teb School) اختصاص داده شده که با هدف ایجاد ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت، به حمایت از پایان نامه های مورد نیاز گروه صنعتی و تامین نیروی انسانی نخبه اهتمام می ­ورزد.
  •  دکتر یزدان بخش همچنین در خصوص رویکردهای صادراتی این مجموعه گفت: استراتژی توسعه بازارهای صادراتی همیشه به عنوان یک اولویت برای گروه صنعتی طب پلاستیک مطرح بوده و در همین راستا حدود نیمی از محصولات طب پلاستیک به کشورهایی از آسیا، اقیانوسیه، آفریقا و اروپا  صادر می شود. هدف صادراتی گروه صنعتی طب پلاستیک برای سال 1402، 10 میلیون دلار است.

     
  • تولید و عرضه به موقع مواد اولیه و تثبیت قیمت ارز از چالش های مهم روز صنعت پلاستیک است که با تقویت و ایفای نقش موثر بخش خصوصی، امید به تحقق آن داریم.

گروه صنعتی طب پلاستیک نوین

منبع: ایران پلیمر
موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
موضوعات مرتبطی برای نمایش وجود ندارد

مقالات مرتبط

۰۳ مهر ماه ۱۴۰۲
گفت و گو رادیو اقتصاد با مهندس بارانی؛ مدیر کارخانه ازنو؛ کار ما ادامه دادن چرخه بازیافت است.

۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲
17 هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

۲۴ دی ماه ۱۴۰۱
چهارمین نمایشگاه مدیریت پسماند

در ایران روزانه 50 میلیون کیلوگرم زباله تولید می شود. تنها 5% از زباله تولید شده در ایران بازیافت می گردد. قابلیت سالیانه 500 میلیون دلار در آمد از محل بازیافت زباله در ایران وجود دارد. با نگاهی به آمارهای اشاره شده در میابیم ایران فرصتی مناسب جهت ارائه خدمات و تجهیزات مربوط به مدیریت پسماند و بازیافت زباله برای شرکت های خارجی و تولید کنندگان داخلی می باشد. این مهم با حضور شرکت ها در نمایشگاه IWEX تسهیل گردیده و برگزاری کنفرانس ها و جلسات B2B بستر مناسبی جهت ملاقات بین تجار و تبادل افکار به وجود می آورد.

۲۳ دی ماه ۱۴۰۱
گوگل می‌گوید تا سال 2022 تمام محصولات خود را از مواد بازیافتی خواهد ساخت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

}
نظر خود را ارسال کنید