گفت و گو رادیو اقتصاد با مهندس بارانی؛ مدیر کارخانه ازنو؛ کار ما ادامه دادن چرخه بازیافت است.

گفت و گو رادیو اقتصاد با مهندس بارانی؛ مدیر کارخانه ازنو؛ کار ما ادامه دادن چرخه بازیافت است.

در حاشیه ای از هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست و در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت و گویی با مهندس بارانی از رادیو اقتصاد انجام شد. در واقع برای اینکه دانشجویان رشته‌ی پلیمر و خصوصا رشته‌ی محیط‌ زیست از این نمایشگاه بازدید کردند و فرصت مناسبی برای پیدا کردن بازار کار مناسب و مرتبط […]

بارانی ازنو
  • در حاشیه ای از هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست و در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت و گویی با مهندس بارانی از رادیو اقتصاد انجام شد. در واقع برای اینکه دانشجویان رشته‌ی پلیمر و خصوصا رشته‌ی محیط‌ زیست از این نمایشگاه بازدید کردند و فرصت مناسبی برای پیدا کردن بازار کار مناسب و مرتبط با رشته ی خود را یابند، باشد لذا در این خصوص مصاحبه ای در محل غرفه انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با آقای مهندس بارانی مدیرکارخانه ازنو انجام شد.
  • در همین راستا ایشان اعلام نمودند: در کارخانه بازیافت، کلیه پسماندها اعم از نایلون های صنعتی و دوره ای و کشاورزی وارد کارخانه شده و پس از تفکیک رنگ و نوع مواد این پسماندها شستشو شده و در نهایت طی فرآیندهای بعدی به گرانول جهت تولید فیلم و استرچ و …. در صنایع مختلف تولید می شود.
        ز بارانی ازنو
  • همچنین در ادامه افزود: نایلون های استفاده شده در حوزه کشاورزی و در نایلون های بازیافتی استفاده شده در صنعت خودروسازی های بزرگ مجددا به کارخانه ازنو باز میگردد و سپس طی فرآیندهای فوق الذکر به صورت گرانول تولید و مجددا مورداستفاده قرار میگیرد که این امر به چرخه بازیافت درکلیه صنایع کمک خواهد.
 
  • آقای مهندس بارانی همچنین در خصوص محصولات مجموعه ازنو گفت: محصولات تولید شده شرکت ازنو از جنس پلی اتیلن می باشد که این مواد جهت مصرف بیشتر صنایع صرفه اقتصادی دارند اما استفاده از آنها در صنایع غذایی توصیه نمی گردد.

زمینی نو با ازنو

برای دیدن فایل کامل صوتی می توانید اینجا کلیک کنید.
موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
موضوعات مرتبطی برای نمایش وجود ندارد

مقالات مرتبط

۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۲
گفت و گو با دکتر امیرحسین یزدان بخش، مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی طب پلاستیک: در ایران پلاست با شعار آینده از امروز آغاز می شود حاضر هستیم/ هدف گذاری صادرات 10 میلیون دلاری

۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲
17 هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

۲۴ دی ماه ۱۴۰۱
چهارمین نمایشگاه مدیریت پسماند

در ایران روزانه 50 میلیون کیلوگرم زباله تولید می شود. تنها 5% از زباله تولید شده در ایران بازیافت می گردد. قابلیت سالیانه 500 میلیون دلار در آمد از محل بازیافت زباله در ایران وجود دارد. با نگاهی به آمارهای اشاره شده در میابیم ایران فرصتی مناسب جهت ارائه خدمات و تجهیزات مربوط به مدیریت پسماند و بازیافت زباله برای شرکت های خارجی و تولید کنندگان داخلی می باشد. این مهم با حضور شرکت ها در نمایشگاه IWEX تسهیل گردیده و برگزاری کنفرانس ها و جلسات B2B بستر مناسبی جهت ملاقات بین تجار و تبادل افکار به وجود می آورد.

۲۳ دی ماه ۱۴۰۱
گوگل می‌گوید تا سال 2022 تمام محصولات خود را از مواد بازیافتی خواهد ساخت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

}
نظر خود را ارسال کنید